2.3. YASSS!! €5.000,- in nog geen 12 uur tijd!!!!!

 Het is onwerkelijk wat er gister allemaal wel niet is gebeurd. Mijn film is met iedere seconde gekker en gekker aan het worden!

Jongens het is 7 uur in de ochtend en jullie willen niet weten hoe hard ik nu van geluk ben aan het huilen!!!! De tranen vloeien over mijn wangen bij het typen van dit verhaal!

Vannacht kapot gegaan van de pijn maar het was geweldig! Gek klinkt dat hé!

Om 11 uur besloten alles te laten vallen. Laptop dicht te gooien en echt te gaan slapen!

Tussenstand op dat moment van de inzamelingsactie was een ongelofelijk bedrag van maar liefst:

 €3.675,- euro van mijn streefdoel van €5.000,-

En dat in nog geen 11 uur tijd bedacht ik mij!! Potverdeurrie dacht ik bij mezelf. Dit grapje is een beetje uit de hand aan het lopen jongens! Het gaat goed mis hahah

Tevreden probeer ik te slapen en pak toch maar even tegen de pijn mijn kortwerkende oxycodon. Heb het vannacht nog eens opgezocht want mij is verteld dat ik ze niet als een ouwe snoeperd moet gaan misbruiken hahah. En dat doe ik ook netjes, overdag slik ik alleen mijn langwerkende en heb ik wat pijn. Pijnscore schommelend tussen een 2 en 3= lachengezichtje!!!

Die google sessie kwam uit bij de site van Changes GGZ. Een site waar ongelofelijke hulp wordt geboden aan mensen met verslavingen en/of eetstoornissen. Heel interessant maar toch wel verontrustend om te lezen allemaal. Hier kwam ik dit tegen over mijn lichte drugs verslaving:

‘’Zoals beschreven is oxycodon een opiaat. Het middel is twee keer sterker dan morfine en extreem verslavend. Oxycodon werkt erg goed bij het onderdrukken van pijn, maar tolerantie treedt al snel op. Het afbouwen van oxycodon is daarom heel moeilijk als de pijn is geweken. Oxycodon wordt meestal voorgeschreven in de vorm van tabletten, capsules of drank. Naast het pijnstillende effect van oxycodon kan het kalmerend werken en angst verminderen. De werking hiervan houdt ongeveer vier tot zes uur aan.’’

En zo is het maar net. Ondertussen ben ik met die kortwerkende ongeveer 3 uurtjes van de wereld en het is vergelijkbaar met een heroïne injectie schijnt. Nou zeg haha

Dus heel erg oppassen met die troep en zal straks eens vragen aan alle artsen of we mij maar eens die langwerkende ook gaan minderen. Dan maar een pijnscore van 4 aanhouden denk ik dan. Voel me toch nog niet ellendig dames en heren!

Goed om 5 uur kreeg ik het dus weer niet voor elkaar en fack die pillen gaan we mee stoppen. Verrassing gedropt bij de actie van 100.000 steps! Want ik had hun ook wat credits gegeven op de GRAM maar zag dat er niet zo op was geanticipeerd. SUCCES SCHATJES!

En daarnaast dacht ik hoe kan ik die idioten nou gaan bedanken die mij opeens wakker hebben lopen houden van geluk!! Hahah wie het ook is of zijn mag! Ik mag niemand zien of kussen maar virtueel zou ik dwars door mijn laptop springen op die moment!!

Een geweldige anonieme donatie van maar liefst €1.311,-!!! En nog niet te spreken over die donaties van 500, 250, 200, 100 en de vele biljetten van 50 euro! En ook de kleine bedragen zijn geweldig! Godmiljaar wat een bedragen!

Geen idee welke kerk we zijn aan het afbranden op dit moment maar god het spijt me! Ik hoop dat we er wat goede architecten op gaan zetten net als bij de Notre Dame van Parijs! WANT WE ZIJN ON FIRREEEEEEEE! Straks maar gaan schetsen dan als aspirerend architect hiero! Haha wat een gelul is dit ook weer jongens.

Verder dus met mijn nacht. Om 5 uur kreeg ik het niet geregeld van de pijn en ben ik gaan denken. Denken en denken want mijn gedachtes en creativiteit stonden op hol te slaan.

Is het de eerste chemo die mijn hart laat branden vraag ik de zusters of komt het omdat ik zo enthousiast ben. In ieder geval mijn controles zijn goed! Ik ben gewoon overspoeld met liefde zullen we dan maar zeggen!

In een razend tempo heb ik een site gevonden waar ik binnen 48 uur ansicht kaarten kan maken en stickers! Dat is het minste wat ik kan doen voor iedereen nu.

Creativiteit puilt uit en mensen op van Zuyd Hogeschool. Krijg ik ook credits voor Communication and Multimedia Design op dit moment?!?! Want dit is echt rete gaaf geworden! Al zeg ik het zelf!

Voorzijde van de kaart even kort een bedankje! Lief…. Oranje omdat ik me de koning te rijk voel! Daan van de Club hé tragootjes! En wat leuke fotootjes hihi

Achterzijde als een ansicht kaart want dan kan die liefde de wereld over gaan! Logootjes van de doelen die we nu voor ogen hadden en behaald hebben. Wie weet gaan we wel meer doelen steunen! Geen idee.

En dit vond ik echt geniaal! Even een plek gezocht waar dan de postzegel moest komen. Google search op poststempel. En jawel hoor we komen terecht op www.postzegelblog.nl met een stempel van Maastricht. Ziek baas uit 1917 met een volgnummer 10 erop!! Weet ik veel wat dat betekent haha. KNIPPROGRAMMA EN DIE STAAT!

Daarnaast dan ook gedacht als we toch een grote order naar het ziekenhuis laten komen. Doen we ook gewoon stickers erbij. Dames ik wacht op de foto’s!! HAHA

Ondertussen ben ik weer veel aan het typen en ben ik al 45 min bezig met nu alweer 2 kantjes vol. Ik wil het nieuws uitgooien! Mijn eieren uitpoepen!

Ik spiek snel op de site van de makers van de kaartjes. En jawel hoor ze zijn al in de maak! Ofja dat geloof ik. Zal straks wel opgebeld worden door een van die mensen. Want heb uitgepakt met de bestelling. Om te beginnen heb ik van én de stickers én de kaarten ieder 1000 stuks laten komen.

Zo even rust gepakt en rustig ontbeten haha. De zusters zijn razend enthousiast over de 5k opbrengst. Waarschuwen me wel dat ik aan mijn drukte moet denken. Want die hartslag kwam inderdaad hoger uit dan normaal. Komt door alle liefde zeggen we lachend samen!!

Maar rustig dus ontbeten en echt rustig gedaan. Nu is het half 10 en de radio staat rustig aan. 538 bedankt voor de heerlijke plaat net Ron Carroll – Walkin Down The Street!!! Het is niet normaal god allemachtig. Hebben we toch ergens die goede karma punten zitten!

In ieder geval nu al bang dat 1000 kaartjes en stickers niet genoeg zullen zijn hahah. Heeft me 90 euro gekost maar goed heb ook geen kosten hier. Dat eigen risico heb ik toch al in zijn volledigheid optimaal benut. Wat een topland leven we in mensen! Koester dat! CZ geef me maar een belletje als jullie het niet rond krijgen!

Het idee is dus dat iedereen die iets wilt of gaat doneren in het ziekenhuis een kaartje en sticker mag afhalen bij de algemene balie. Even bepreken of dit wel corona technisch handig is?! Sjoerd ma man laat maar weten! Dat is het minste wat ik voor iedereen kan betekenen! Kaartje voor mij is een kaartje voor jullie!!

Daarnaast heb ik erg gelachen met Cindy! Infuusje was ook dicht geflushed dus moesten even een nieuwe zetten. Eerste keer niks gevoeld maar ging mis helaas…. Oeff daar zijn de arm krampen weer. Heb nog niks gegeten op dat moment. Even chocomelk gedronken en mezelf herpakt. Kom maar Cindy bang zijn we niet.

Gelachen om onze gofundme pagina en vertelde haar over het boek dat ik nu wil gaan maken van deze verhalen. Want mensen ik ben nog niet bang, die chemo is mijn maatje!! En alles over het nefrotisch syndroom hebben jullie nog niet eens een idee van!

In het boek wil ik graag alles laten illustreren zodat mensen er een leuk beeld van hebben. Zo gaan we eens een keer een luchtig boek maken voor hopelijk alle groep achters voor op de leeslijst. Het onbespreekbare bespreekbaar maken mensen!

Een droom die uitkomt!!

En dan gaat de film verder want man wat is dit dan. Ik grap tegen Cindy van ohh u heeft ook erg leuke sokken aan haha. Staat daar dus op: “NOT ALL HEROES WERE CAPES”.

God wat is dit!!!! HAHHHAAHAH

Dat is de kaart die ik naar de lieverds op afdeling D5 wilde sturen maandag. Uiteindelijk met Greetz wat anders gefixt maar wat een toeval. Cindy vertelt me dat die sokken zijn gemaakt door een oude klasgenoot van haar. OMG. Illustraties voor mijn boek denk ik gelijk. Ik vraag gelijk waar ze van zijn.

Studio Inktvis!

Dit is niet normaal mensen dat ken ik ook nog eens. Hendig leuk bedrijf! Holyyyy GUACAMOLYYY

Schrik hier niet van studio inktvis maar ik heb jullie een DM gestuurd op insta. En het lijkt me fantastisch om samen te werken! CONFERENCE CALLS INCOMMINGGGGG

Nu we toch de hype helemaal compleet zijn aan het maken gaan we een stapje verder. Het besef begint te komen dat dit nog wel eens landelijk nieuws zal gaan worden en jongens. Die 5k is pas het begin!!

538, 3FM, Radio 10 zelfs studio brussel in België schrikken jullie ook niet van mijn DM. Want jongens begin maar wat te doneren!! De radio zender die om 16 uur het hoogste bod heeft gemaakt mag met mij spreken. En meer niet!! Dus ga mij niet bellen haha ik kijk gewoon op de gofundme pagina naar de hoogste biedingen. 

Van de zusters moet ik althans mijn rust houden! XOXO

Dus begin te bieden en mensen aan het eind van de dag hebben we die 5k verdriedubbeld! Wat een droom!

Het is nu precies 10 uur en ik gooi al het nieuws eruit!

Wat een film!!

Tot zo artsen ik ben even in de douche en ik hou me even rustig tot 12 uur! Want man ik voel toch wel de chemo een beetje….

Ah heyyy daar komt Rianne aanlopen. Een onbekend gezicht tot dan. Maar is dus van Maatschappelijk Werk. De stagiaire denk ik dan gelijk nice! Ze had al veel lovende berichten gehoord over mijn blog en wilde mij toch even ontmoeten. 

Slim dat ze eerst mij in persoon wilde zien en daarna pas het blog zou gaan lezen. Tof bezig meid! Hebben een uur verteld over het hele verhaal. Mijn ambities die ik op dit moment heb en dat ik niet echt van plan ben om een BN'er te worden hier. 

Hoef absoluut geen videoberichten van al die lui hoor. De simpele Daan die ik ben haat Nederlands TV. Sorry mensjes. Maar soms een keertje blokken kijken op één met oma en wat flodder is het enige haha. Oh of FC de Kampioenen met Jantje! Lachen is dat zeg. 

Marco Borsato en de toppers of hoe ze heetten hoef ik niks van te weten. Zoals ik al eerder aangaf. Ik ga heel eerlijk zijn hierin. Lach me maar uit. 

Wel diep diep diep respect voor de nummers van Snelle, Maan, Thomas Acda, Paul de Munnik, Suzan & Freek!!!!! Dat zijn de echte mensen!! De good vibes die ik zoek! 

Want van al hun nummers heb ik al de nodige traantjes weg moeten pinken man man man wat een lof! 

SOW DIE ZIT! 

Rianne jij bedankt we zien elkaar volgende week hopelijk weer. 

Nu ga ik eindelijk douchen en leven we om 11:30 precies op 14 mei 2021. 

16 uur Nederlandse tijd! 

***EDIT***

Uiteindelijk is mijn enthousiasme over de radiostations iets te groots gebleken haha. We horen wel als er interesse is in het verhaal. In ieder geval ben ik vastberaden om zoveel mogelijk geld op te halen! De teller zal de gehele behandeling doorlopen mensen. <3 Dank al voor dit bedrag! Tussenstand 20:50 uur 14-5-2021 is 6.971,- euro!! WOW! 

***EDIT***

Even afwachten hoe ik mij tegen die tijd voel door de chemo.... 

Geniet van jullie middag! 


Jullie allerliefste Daantje!!! 

Schrijver, aspirerend architect, goede vriend van iedereen en hopelijk een enorme inspiratiebron voor iedereen op dit moment. De wereld ligt aan mijn voeten! 

En vergeet niet een kaartje en sticker op te halen bij de algemene info balie van het MUMC! Mochten jullie in de buurt zijn! Levering zal zijn op 19-5-2021. Vanaf 20-5-2021 zijn ze dus af te halen! 








Reacties

Populaire posts van deze blog

1. Het begin van het begin!!

Laatste blog - Remissie!!

2. Ziekenhuisopname?!?!