Kleine update

 Lieve lezers,

Alweer een hele tijd geleden heb ik voor het laatst een blog geschreven. Zoals jullie hebben gemerkt ben ik nu iets minder actief bezig met mijn blog. Niet omdat het perse slecht met me gaat maar meer omdat er niet veel spannends is gebeurd. Saai leventje haha. 

Wel heb ik een aantal leuke dingen mogen ondernemen. Zo zijn we met de familie voor een lang weekend naar Zeeland geweest en een dagje Brugge. Ontzettend gezellig was dat! Daarnaast ook nog naar een klein feestje geweest en heb ik wat vrienden gezien. ;) 

Daarnaast vragen vaak mensen mij wat ik nou precies de hele dag doe. Nou ik kan jullie vertellen, niet veel. Haha   Eigenlijk zou je denken dat ik zeeën van tijd heb in deze periode. Maar gek genoeg valt dat reuze mee. Iedere dag ga ik vroeg slapen in de avond en slaap ik ontzettend lang uit. Daarna ontbijt ik wat, douche ik me en ga ik een lange wandeling maken met de hond. En voordat je het weet is de halve dag alweer voorbij en is het al bijna tijd voor avondeten. Zo gaat dat eigenlijk iedere dag haha. Slapen, eten, douchen, wandelen, soms een serie en dan weer op repeat. 

Verder mag ik van geluk spreken dat ik naast mijn algehele vermoeidheid niet veel last heb van iets. Soms ben ik wat wazig/duizelig en heb ik een zogenaamd 'chemo brein'. Maar ook dat valt gelukkig mee. Wel merk ik dat ik na iedere chemo weer wat misselijker begin te worden.. Hopelijk blijft het bij alleen die misselijkheid en hoef ik niet boven de pot te hangen.. komt wel goed! Nog ff'tjes.

Op het moment zit ik op 10 van de 12 giften aan chemo. Mijn bloedwaardes waren weer helemaal goed en ik kan volgende week donderdag beginnen aan nummer 11. En als het goed is... heb ik dan donderdag 28 oktober de allerlaatsteee. Toch wel opgelucht hoor. Deze grap heeft dan toch wel echt lang genoeg geduurd haha. Vinden jullie niet?

En hoe dan verder?!?!

Nou, om geen vertekend beeld te geven op mijn scan zal ik eerst een aantal weken moeten wachten. Eerste 2 weken uitzieken van de chemo en daarna nog eens 2 weken rust. Daarna mag ik ergens eind november weer de PET-scan in. En dan twee dagen voor sinterklaas, op 3 december, krijg ik de uitslag van die scan. Heel spannend moment gaat dat worden zeg pfoee. Als het geluk een beetje mee zit die dag mag ik me dan eindelijk 'genezen' noemen!! Wat gaaf!

Maarrr.. niet te hard van stapel lopen nu. Eerst maar eens die laatste 2 keer chemo krijgen.  

Verder ben ik voor mijn nieren begonnen met een nieuw medicijn. Dit omdat er toch te veel eiwitten via mijn urine naar buiten komen. Tot dusver is er geen nierschade maar dit kan door dit eiwit verlies helaas wel ontstaan. Vandaar weer wat pilletjes erbij die dit gaan voorkomen. De verdere afbouw van de pillen die ik voor mijn nieren slik zal pas in het nieuwe jaar beginnen. Dus ook hier nog even geduld hebben..

Zoals jullie lezen nog een aantal spannende momenten voor de boeg. Maar gaat zeker helemaal goed komen!! Toi toi toi. 

Bedankt weer voor het lezen ;)

Groetjes en tot horens! 

Daan

Reacties

  1. Hoi hopelijk gaat het uiteindelijk allemaal goed komen .we duimen heel hard voor je.🤗🤗🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanmiddag gezellig naar james bond film bij pathe en inderdaad No time to die....
    Dinner bij bold rooftop bar was ook heel leuk en nu rustig slapen je pa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Daan....blijf lekker positief en luister maar goed naar je lichaam. Je doet het SUPER!!! Jack zou zeggen: "Alles komt goed." En ik weet ook zeker dat hij trots op jou zou zijn! Fijn dat je toch een paar leuke uitstapjes hebt gehad en dat je ondanks alles zo weet te genieten. Je bent een KANJER

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

1. Het begin van het begin!!

Laatste blog - Remissie!!

2. Ziekenhuisopname?!?!