Meer chemo?!

 Lieve lezers!

Al een hele lange tijd keek ik uit naar deze speciale dag. 2 september stond namelijk rood omcirkeld in mijn agenda als een mijlpaal. Naast dat het de verjaardag is van mijn zusjes vriend zou dit ook de dag zijn dat ik voor het laatst chemo zou krijgen.

8 van de 8 zou het vandaag moeten zijn!!

Helaas mocht het niet zo zijn en heb ik te horen gekregen dat ik meer chemo zal krijgen…

Weer een flinke teleurstelling! Ik had al van alles gepland voor als ik klaar was met de chemo en bestraling. En daar keek ik erg naar uit…

Maar goed niet getreurd!

Het voordeel is dat de artsen zien dat chemotherapie heel goed bij mij aanslaat. Heel positief zijn de artsen erover en de vooruitzichten zijn erg goed!

Waarom dan extra chemotherapie??

Nou het zit zo: ze willen mij chemotherapie blijven geven en hopen op die manier de kanker helemaal weg te krijgen. Dat betekent dus dat ik hoogstwaarschijnlijk geen schadelijke bestralingen meer hoef te krijgen!! Een heel groot voordeel aangezien de kanker dicht bij mijn hart en longen zit!

Eerst was het een flinke tegenslag maar als we het zo bekijken snap ik de artsen goed. Geen bestraling is wel echt een voordeel voor in de toekomst. En als we nu toch eenmaal bezig zijn kunnen we het net zo goed helemaal goed doen!

Voorlopig ben ik dus nog even niet klaar met alles en zal ik nog tm 28 oktober chemo krijgen..

De teller staat nu op 8 van de 12!

Hoe ik me voel?

Eigenlijk gaat het ontzettend goed! Enige waar ik nu voornamelijk last van heb zijn mijn aders die ontstoken zijn. Vrij pijnlijk is dat, maar met wat zalfjes is het redelijk te hendelen. Daarnaast wel erg moe en slaap ik lekker veel de hele dag door. En zo erg is dat nou ook weer niet!

Zo kleine update van mij weer! Bedankt voor het lezen en de interesse!

Groetjes!

Daan

Reacties

  1. Hay Daan. Dat is een bericht met een dubbel gevoel.
    Fijn dat je (hopelijk) geen bestralingen hoeft, maar minder fijn dat je nog langer chemo moet krijgen. Blijf vertrouwen op de artsen, dan komt het vast goed. Ik steek een kaarsje voor je aan voor vandaag en alle andere chemo's die nog komen. Houd je goed strijder. You will survive
    Ik denk aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer rot om te horen. Maar jij bekijkt het al weer zo vlug van de positieve kant. Veel bewondering voor. Denk aan je je toi toi toi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jezus wat balen Daan, voor een goed doel zullen we maar zeggen. Sterkte maat laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Topper, je wordt wel beproefd hè !
    Ik hoop dat je op je verjaardag lekker veel aandacht krijgt en dat je na de laatste chemo mag 'beesten'.
    Liefs van je oom en tante.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

1. Het begin van het begin!!

Laatste blog - Remissie!!

2. Ziekenhuisopname?!?!