Week 30+31+32

 Lieve lezer! 

De afgelopen weken gingen in een sneltreinvaart aan mij voorbij. Vandaar dat ik weer eventjes rustig aan heb gedaan met mijn blog. 

Iedere dag sta ik laat op en ga ik vroeg naar bed. De moeheid van alle chemo begint wel een beetje zijn tol te nemen de afgelopen weken. Waar ik eerst borenvol enthousiasme zat en energie ben ik nu vooral wat futloos. Maarja eerlijk is eerlijk iedere dag het klokje rond slapen + nog een paar extra uurtjes is zo erg nog niet! Dus komt helemaal goed! 

Verder alleen wel erg pijnlijke aders in mijn linkerarm doordat daar 4 keer achterelkaar het chemo infuus heeft gezeten. Het is een rare pijn dat een beetje te vergelijken is met een heftige spierpijn. Helaas horen pijnlijke en verharde aders er nu een beetje bij en valt hier niet veel aan te doen...

Maarrr gelukkig ziet alles er goed uit en is het einde bijna in zicht! 

Voor nu zit ik op 6 van de 8 chemo sessies en moet ik er dus nog maar 2! Klinkt heel goed en er is licht aan het einde van de tunnel. Als alles goed gaat heb ik volgende week donderdag 19 augustus nummer 7 en 2 september heb ik nummero 8!! Daarna zal ik weer een nieuwe scan moeten maken en als daarvan alles goed uitziet mag ik beginnen met de bestraling. Dit zal nog eens 2 weken zijn waarbij ik iedere werkdag een bestraling krijg. Rond het einde van september zou dan alles weer goed moeten zijn ;). Daar duimen we op en dan kan ik hopelijk met een gerust hart zeggen dat ik er vanaf ben! En dat in nog een relatief korte tijd :)

Aan mijn boek heb ik eerlijk gezegd ook niet meer gewerkt omdat ik simpelweg geen zin had hierin. Best begrijpelijk allemaal gezien de situatie dus neem aan dat niemand me dat kwalijk neemt haha. 

Daarnaast zou volgende week normaal gesproken voor mij een ontzettend drukke maar leuke week moeten zijn, namelijk de INKOM. Dit is in Maastricht de algemene introductieweek voor alle nieuwe studenten. Als lid van de studentenvereniging Tragos is dit een fantastische feest week normaal gesproken en is het ieder jaar iets om naar uit te kijken. Beetje treurig maar helaas zit dat er voor mij niet in dit jaar, achja! Halen we wel een keer in! Feestjes genoeg aankomend jaar! In ieder geval al mijn vrienden die dit lezen wens ik veel plezier toe! Drink er eentje extra voor me haha! 

Tot de volgende lezers! 

Groetjes, 

Daan



Reacties

  1. Lieve Daan. Luister altijd goed naar je lichaam. Als dat rust nodig heeft dan geef daar maar aan toe. Ik denk dat iedereen dat in dit geval zou begrijpen. Nog even volhouden kanjer en dan kun je over een tijdje (hopelijk) weer alles. En de INKOM van 2022 wordt er dan voor jou een met een gouden randje....houd moed strijder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Daan. Wat heb je een hoop voor je kiezen. Hoop dat je die laatste fase(s) goed doorkomt. Ik kom met je feesten als je sterk genoeg bent. Voor nu veel kracht en liefde gewenst van je oom en tante. 🙌

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

1. Het begin van het begin!!

Laatste blog - Remissie!!

2. Ziekenhuisopname?!?!