Week 28+29

 Lieve lezers, 

Door het noodweer helemaal niet meer eraan toe gekomen om een wekelijkse update te schrijven. Maar hier zijn we dan weer! 

Vrijdag 9 juli weer in de PET-scan gegaan om te kijken hoe de laatste chemo zijn werk heeft gedaan. En zoals verwacht was dit uitstekend!! Woensdag 14 juli kreeg ik dit goede nieuws te horen. De chemo heeft voldoende schade aangericht en de arts vertelde dat er geen activiteit meer zichtbaar is! Mijn kameraden daar in mijn oksel zijn zo goed als dood nu! Hatsaaa!!

En terwijl ik aan het nagenieten was van dit goede nieuws en lekker met familie was aan het eten ging het in Zuid-Limburg gigantisch mis. De rampberichten en verhalen hierover heeft iedereen vast al gezien en zijn ondertussen op ieder media platform leesbaar. Ook het huisje van mijn moeder lag in het rampgebied van Valkenburg en had helaas flinke schade opgelopen. Gelukkig mogen we blij zijn met hoe het is afgelopen want als ik die verhalen lees en zie van Duitsland en België besef ik toch dat we flink geluk hebben. 

Vandaar ook dat ik even een week druk ben geweest met van allerlei schade claims in te vullen, foto's maken, opruimen en poetsen. Met mijn energie zat het helemaal goed want ik kon maar niet stoppen met klussen en doen. Fijn dat ik ondanks dat ik 'ziek' ben nog steeds veel gedaan kreeg. Nogmaals dank aan iedereen die langs is gekomen en heeft geholpen!! 

Dan komt daar ook nog eens bij dat mijn chemo niet door is kunnen gaan vorige week donderdag. Omdat ik simpelweg mijn huis niet uit kon. Goed, de chemo is een weekje uitgesteld en gisteren heb ik alsnog de volgende sessie gehad. We zitten nu op 5 van de 8! Over de helft! 

Gisteravond toch wat slechter gevoeld en vandaag gaat het goed! Ben eens benieuwd hoe de volgende dagen gaan bevallen. Voor nu voel ik me prima en ben ik nog even druk met foto's ordenen voor de verzekering. 

Omdat we ook een tijd zonder gas, licht en water hebben gezeten heb ik ook minder gekookt. Vandaar deze 2 weken even geen nieuw receptje! 

Groetjes en tot volgende week! 

Daan

Reacties

  1. Daan, van alle rampen weet je weer een goed verhaal te maken.
    We blijven je supporten.
    Veel liefs, tante Fred en ome Rich

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daan, wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat. Je bent echt een kanjer en een voorbeeld voor velen.
    Hopelijk krijgen jullie alle schade van de woning via de verzekering snel vergoed, en kunnen jullie alles weer snel opknappen. Ook hoop ik dat jullie dit nooit meer mee hoeven te maken.
    Heel veel succes met alles en tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

1. Het begin van het begin!!

Laatste blog - Remissie!!

2. Ziekenhuisopname?!?!