Nieuwe blogstijl

 Lieve lieve iedereen! 

Schrik niet! Maar het is al een enige tijd geleden dat ik een blog heb gepost. Dit komt omdat ik wat slecht nieuws vanuit andere hoeken te verwerken had. Heeft niks met mijzelf te maken maar had even geen zin om iets te posten. Daarnaast is de man met de hamer ook langsgekomen en slaap ik enorm veel op een dag. Een grote panda beer ben ik hahah eten slapen eten slapen... Zoals summo worstelaars dat doen. 

Verder gaat het gelukkig met vallen en opstaan naar omstandigheden goed! Zitten nu op 4/8 van alle chemo sessies, halverwege dus!! YASS! Heb wel deze keer wat meer last van kokhals neigingen maar nog niet hoeven overgeven. Dus ook dat gaat goed, soort van. 

Deze vrijdag krijg ik een nieuwe PET-scan om te kijken wat de stand van zaken is en gaan we zien of mijn chemo wat milder kan. Met een beetje geluk mogen we dan de bleomycine weg gaan laten. Dit is een van de vier chemo stoffen en degene waar de meeste mensen veel last van hebben! Mildere kuren lets go! 

Verder merkte ik persoonlijk dat er enige verwarring was in hoe mijn blog is opgebouwd dus ik zal het even uitleggen. Omdat er in een korte tijd zoveel is gebeurd en ik veel te vertellen heb leek het mij leuk om al mijn avonturen te beschrijven. Dit deed ik door mijn blogs te nummeren in hoofdstukken. Hoofdstuk 3 is nu bijna helemaal uitgetypt en online te lezen. Het zijn een soort flashbacks met steeds een kleine update erboven over hoe het met me gaat. Rustig zal ik op de achtergrond deze flaschbacks gaan uittyppen want want want... Uiteindelijk wil ik dit samen gaan voegen en er misschien een boek van maken!!  

Ten minste dat lijkt me dus echt intens vet! Om op 22 jarige leeftijd een boek uit te geven is toch wel erg leip. Dus wie weetttttt....... zou wat zijn haha

Om verwarring te voorkomen en wel een leuke vaste prik te maken van mijn blog heb ik het volgende bedacht. Ik zal iedere vrijdag een korte update geven van hoe het met me gaat. Vrijdag had ik gekozen omdat dan de meeste mensen weekend hebben. Zo kan iedereen, die daar zin in heeft, zaterdag rustig bij het ontbijt mijn blog lezen. Zo blijven mensen die daar interesse in hebben op de hoogte van hoe het met me gaat! 

En en en omdat veel mensen het heel leuk vonden zal ik ook mijn recepten blijven delen. Heb al een hele lijst met typische Daan gerechten! Mensen waarvoor ik heb gekookt zullen deze vast en zeker gaan herkennen. 

So stay stuned! 

Tot vrijdag lieve lezers! 


P.S. Ik heb ook een aantal leuke recepten van vrienden gekregen die ik graag ga uitproberen! Mochten mensen nou meer leuke recepten hebben die ik echt moet proberen. Stuur me een DM op de feesboek of GRAM. Lijkt me leuk!


Reacties

Populaire posts van deze blog

1. Het begin van het begin!!

Laatste blog - Remissie!!

2. Ziekenhuisopname?!?!