2.1. Optimalisatierapport

Lieve lieve mensen,

Het ontvangst en de vele berichtjes stroomden binnen na mijn eerste blogpost. En wat raak ik gemotiveerd om mijn verhaal lekker op mijn manier aan jullie te vertellen.
Een rusteloze nacht zorgt ervoor dat ik maar aan het typen ben geslagen en er is al een tweede blog online sinds gister!
Nu zag ik dat de tweede blog na een dag nog niet zo veel gelezen was. Enkel op instagram heb ik het gepromoot en ik dacht laat maar eens gaan. Ben ten slote ook maar een simpele ziel haha
Toch knaagde het om te vragen hoe of wat ik kan doen om jullie optimaal te bereiken. Optimalisatie is een van die woorden waar het in mijn studie veel over gaat dus vrienden van Hogeschool Zuyd bij deze!!
Daar hoort dan natuurlijk een enquête bij en gelukkig is de techniek zover dat dat dit in 3 klikken te regelen is. Bij deze het linkje:
Vul hem vooral even in als je tijd over hebt aan de ontbijttafel of whatever! Of natuurlijk helemaal niet! Keuze genoeg!
Bedankt lieve mensjes, ik ga weer proberen te slapen!
P.S. Ben gister nog tussen mijn drukke planning door bezig geweest aan iets anders moois! Geïnspireerd door een van mijn huisgenootjes en wat andere toffe gasten! Be prepared!! Challas!

P.P.S. Mochten jullie mij op wat voor manier ook willen volgen mijn insta is open!



Reacties

Populaire posts van deze blog

1. Het begin van het begin!!

Laatste blog - Remissie!!

2. Ziekenhuisopname?!?!